Marzec do wędrującego albumu.

Nie zrobiłam jeszcze wpisu lutowego, a mam już marcowy. Ha, ha.
A to dlatego, że bardzo , bardzo spodobało mi się zdjęcie zrobione przez Ciasteczko na spotkaniu z ILS we Wrocławiu 21 marca.
A że moje wpisy mają dotyczyć fajnych dla mnie osobiście dni, chwil czy zdjęć w danym miesiącu, więc nie mogłam tego zdjęcia nieoscrapować.:-))
Wytycznymi były : ramka, element przeźroczysty oraz stemplowanie. Voila ! Wszystko jest!!


Dodam jeszcze zdjęcie tyłu mojego albumu, który zrobiłam również niedawno. Tył oczywiście nawiązuje do okładki :-))

2 komentarze:

{ chwilka13 } at: 2 maja 2009 22:37 pisze...

Bardzo radośnie się prezentujecie :)

{ Maugo } at: 6 maja 2009 14:40 pisze...

Dopiero znalazla sie chwila na napisanie pare slow odnosnie marcowego scrapa :) Tak jak mowilas- popieram Twoj zachwyt nad praca :)

 

Copyright © 2010 • Twórcza Przestrzeń • Design by Dzignine