Jeszcze wakacje

W przerwie między świątecznym sprzątaniem wrzucam do pokazania scrap zrobiony jako lipcowy kolejny wpis w albumie domowo-wędrującym. Stary, wiem.... ale od lipca nie miałam pomysłu jak to zdjęcie oscrapować. Co widać chyba zresztą, bo nie jestem za bardzo z końcowego efektu zadowolona.


Drugie zdjęcie to notesik zrobiony na miejscowym spotkaniu scraperek. Kursik zrobiła nam Lena :-* Pierwszy raz zrobiłam scrapowy notes :-) Użyty papier z ILS.


Dziękuję za komplementy w poprzednim wpisie :-)))

2 komentarze:

{ ibisek } at: 7 kwietnia 2010 20:57 pisze...

Ula, scrap świetny! Dla mnie bomba, a na pewno lepiej wygląda na żywo. Ja osobiście pewnie pochlapałabym bazę na biało, ale to ja... :)
Weź na spotkanie w sobotę.

Anonimowy at: 6 czerwca 2011 08:52 pisze...

Dzień Dobry. Przypadkiem trafiłem na Pani blog i dowiedzialem się o hobby (właściwie powołaniu) Pani męża. Jestem ikonografem i chętnie wymieniam doświadczenia z innymi. Zapraszam też do wspólnych wystaw, które organizuję. Bardzo proszę o kontakt na adres andree26@wp.pl.
Podaję link do strony na której można zapoznać się z moją działalnością. Pani mąż MA potencjał i Dar. Przyjdzie moment że będzie chciał podzielić się z innymi. ZAPRASZAM

 

Copyright © 2010 • Twórcza Przestrzeń • Design by Dzignine