Handsome Kowboy

Przedstawiam pierwszy styczniowy wpis do kolejnego mojego albumu domowo-wędrującego na rok 2010. Zdjęcia okładki jeszcze nie sfotografowałam, ale nadrobię to i pokażę. Tymczasem pokazuję pierwszy wpis. Piotr był w styczniu na balu w przedszkolu przebrany za KOWBOY`a. Dlatego, iż jest wiernym fanem Boba Budowniczego , a że Bob ostatno był na Dzikim Zachodzie ( dla niewtajemniczonych to pełnometrażowa wersja Boba ), to musiał byc KOWBOY`em. A jak wiadomo prawdziwy człowiek Dzikiego Zachodu musi mieć swojego konia ( dla mniejszych chłopców - koń na biegunach ). Kolory wyszły na zdjęciu nieco przydymione, scrap jest mocny w kolorach.:-)) A niech mi taaam, wstawię drugie zdjęcie zeskanowanego tym razem scrapa. Zobaczcie same.:-))
Dziękuję z komentarze pod popszednim postem :-**


4 komentarze:

{ chwilka13 } at: 9 maja 2010 11:30 pisze...

nic dodać, nic ująć - wszystkiego w sam raz i na swoim miejscu :) bardzo mi się podoba ;)

{ ibisek } at: 10 maja 2010 12:30 pisze...

fajny :)
Szkoda, że nie miałaś na spotkaniu swoich prac...

{ ibisek } at: 10 maja 2010 12:30 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
{ Manualnie.pl } at: 10 maja 2010 21:54 pisze...

Jestem wierną fanką Twoich skrapków nie od dziś:) Dla mnie rewelka:) Też bym tak ładnie chciała, ale kwiatuchy się mnie czepiły i mam za swoje;)

 

Copyright © 2010 • Twórcza Przestrzeń • Design by Dzignine